میناکاری اصفهان

ساخت وبلاگ

بشقاب میناکاری دور گرد 25 سانتی قاب مشبک از نمونه کارهای سبک کلاسیک صنایع دستی برای سلیقه های خاص مشتریان می باشد. زیبایی رنگ ها و طرح های بکار رفته در بشقاب میناکاری دور گرد می تواند شما با به یاد گنبدهای نیلگون اصفهان بیاندازد. در پشت و در یکی از زاویه های بشقاب میناکاری دور گرد قاب مشبک قلابی در نظر گرفته شده تا شما بتوانید براحتی آن را بر روی هر سطحی نصب کنید. بصورت پیش فرض شما می توانید بشقاب میناکاری قاب دار را بصورت لوزی بر روی دیوار قرار دهید اما می توانید بشقاب میناکاری لبه گرد را با چیدمان های دلخواه و سلیقه خود به هر شکلی نصب نمائید. بشقاب میناکاری دور گرد اثر دست بهترین هنرمندان میناکار اصفهانی است که هنر خود را در قالب رنگ و طرح زیبای مینا بر پیکر بی جان فلز ماندگار کرده اند.

بشقاب میناکاری دور گرد 25 سانتی قاب مشبک بشقاب میناکاری دور گرد 25 سانتی قاب مشبک

جنس بشقاب میناکاری دور گرد از مس مرغوب می باشد. این بشقاب توسط استادکار مینا با رنگ های مخصوص مینایی و طرح های سنتی به شکل ظروف میناکاری شده در آمده و برای ماندگاری بیشتر نقاشی در کوره های مخصوص با درجه حرارت بالا پخته شده. این امر باعث تشکیل لعاب براق و ضد آبی روی آن می گردد. قطر بشقاب 25 و ابعاد جعبه 35*35 سانتی متر است. وزن بشقاب به همراه جهبه مشبک در حدود 1300 گرم می باشد.  

بشقاب میناکاری دور گرد بشقاب میناکاری دور گرد

ظروف جعبه دار و قاب دار میناکاری و بطور مشخص بشقاب جعبه مشبک میناکاری گزینه های مناسبی برای هدیه دادن به دیگران می باشند. چرا که براحتی قابل هدیه دادن و نصب بر روی دیوار یا قرار دادن در دکور می باشند. بشقاب میناکاری دور گرد جعبه مشبک می تواند بصورت هدیه تبلیغاتی نفیسی برای پرسنل و مدیران سازمان ها و ارگان های خصوصی و دولتی در نظر گرفته شود.

بشقاب میناکاری دور گرد قاب مشبک بشقاب میناکاری دور گرد قاب مشبک

کیفیت بشقاب میناکاری دور گرد بسیار بالا می باشد بطوری که اگر بصورت صحیحی نگهدار شود برای سالیان سال زینت بخش منازل و دفاتر شما خواهد بود. هر گونه ضربه و فشار می تواند منجر به ترک خوردگی و ریختن لعاب بشقاب گردد. قاب میناکاری شده دست شما را برای چیدمان های زیباتر باز می گذارد.  

بشقاب میناکاری قاب دار بشقاب میناکاری قاب دار

حمایت از کالای با کیفیت ایرانی بجای محصولات لوکس خارجی نشان از اعتماد به نفس یک فرهنگ و ارزش محصولات هنری آن سرزمین دارد. علاوه بر موضوعات فرهنگی این مسئله باعث می گردد رشد اقتصادی بیشتری داشته باشیم که تاثیر آن در زندگی تک تک افراد جامعه قابل مشاهده خواهد بود.  

بشقاب میناکاری لبه گرد بشقاب میناکاری لبه گرد

بشقاب میناکاری دور گرد 25 سانتی قاب مشبک بشقاب میناکاری دور گرد 25 سانتی قاب مشبک

  شناسه محصول: 901290

بازار مینا    BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : تابلو بشقاب میناکاری دور گرد, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 249 تاريخ : جمعه 30 فروردين 1398 ساعت: 19:39

بشقاب ميناکاري شده طرح و ان يکاد 20 سانتي متر را می توان جزء محصولات صنایع دستی مذهبی و قرآنی دسته بندی کرد. بشقاب مسی میناکاری طرح و ان يکاد حس زیبایی و معنویت خاصی به محیط پیرامون شما خواهد بخشید. بشقاب مسی میناکاری شده طرح و ان یکاد توسط بهترین هنرمندان میناکار اصفهان طراحی و ساخته شده و متناسب با تمام فضاهای دکوری شماست . استفاده هوشمندانه از هارمونی رنگ ها در طراحی بشقاب و ان یکاد باعث می شود حس آرامش و انرژی مثبت بیشتری به محیط پیرامون شما منتقل گردد. وجود بشقاب مينا كاري و ان يکاد در هر جایی باعث خیر و برکت بیشتری خواهد شد.  

بشقاب ميناکاري شده طرح و ان يکاد 20 سانتي متر بشقاب ميناکاري شده طرح و ان يکاد 20 سانتي متر

جنس بشقاب ميناکاري شده و ان يکاد از مس برغوب و با نقاشی و طراحی بسیار زیبای استادانه مزین به آیه شریفه و ان یکاد گشته . قطر بشقاب 20 سانتی متر بوده که آن را مناسب برای قرار دادن بر روی دیوار و یا قرار دادن در دکورهای شخصی شما خواهد نمود.  

بشقاب مسی میناکاری طرح و ان يکاد بشقاب مسی میناکاری طرح و ان يکاد

همه از خواص آیه شریفه و ان یکاد مطلع هستند و از دیر باز تا کنون برای معتقدین به آن ,  آیه وان یکاد راه حل رهایی از چشم زخم می باشد. داشتن چنین بشقاب زیبایی برای هر مکان شخصی و کسب و کاری خالی از رحمت الهی نیست. (معنی آیه شریفه و ان یکاد : و همانا نزدیک است کافران هنگامی که قرآن را می‌شنوند، با [نگاه‌ها و] چشم‌هایشان تو را به زمین بزنند و می‌گویند: او مجنون است؛ حال آن‌که آن جز اندرزی برای جهانیان نیست.)  

بشقاب مسی میناکاری شده طرح و ان یکاد بشقاب مسی میناکاری شده طرح و ان یکاد

بدلیل اعتقاد مسلمانان به قرآن و مذهبی بودن اکثریت مردم ایران بشقاب میناکاری طرح و ان یکاد مورد بسیار مناسبی برای هدیه به دیگران است. شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی نیز می توانند آن را به عنوان هدایای تبلیغاتی برای پرسنل و مدیران خود در نظر داشته باشند.

بشقاب و ان یکاد بشقاب و ان یکاد

بدلیل وجود لعاب مینا در جداره خارجی علاوه بر زیبایی شما می توانید در صورت نیاز آن را با آب بشوئید البته هر گونه فشار و ضربه می تواند باعث آسیب دیدگی و ترک خوردن لعاب آن گردد.

بشقاب مينا كاري و ان يکاد بشقاب مينا كاري و ان يکاد

بشقاب ميناکاري شده طرح و ان يکاد 20 سانتي متر بشقاب ميناکاري شده طرح و ان يکاد 20 سانتي متر

  شناسه محصول: 901289

بازار مینا    BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : بشقاب ميناکاري طرح و ان يکاد, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 237 تاريخ : جمعه 30 فروردين 1398 ساعت: 19:32

بشقاب میناکاری دور گرد 20 سانتی قاب مشبک می تواند یکی از ظروف زینتی خاص دکوراسیون شما باشد. اگر بشقاب مینا کاری لبه گرد با چیدمان زیبایی بر روی دیوار منزل یا محل کار شما نصب گردد , زیبایی خاصی به محیط پیرامون خود خواهد بخشید. قاب بشقاب میناکاری لبه گرد حال و هوای سنتی و فرهنگ اصیل ایرانی را در قالب رنگ ها و طرح هایی زیبا به تصویر می کشد. بشقاب میناکاری لبه گرد جعبه دار اثر دست بهترین هنرمندان اصفهانی است که پس از سال ها تجربه اثری زیبا مانند بشقاب میناکاری دور گرد را پیشکش علاقه مندان هنر های صنایع دستی خواهند نمود.  

بشقاب میناکاری دور گرد 20 سانتی قاب مشبک بشقاب میناکاری دور گرد 20 سانتی قاب مشبک

جنس بشقاب میناکاری دور گرد از فلز مس با پوشش رنگ های زیبای مینایی و طرح و هنر دست نقاشان ماهر اصفهانی است. این ظروف زیبا پس از نقاشی در کوره های مخصوص در طی فرایند های مشخصی در دمای بالا حرارت دیده تا لعابی براق و زیبا بر روی آن تشکیل گردد. قطط بشقاب 20 سانتی متر و ابعاد جعبه 25*25 سانتی متر است. وزن محصول در حدود 900 گرم می باشد.

بشقاب مینا کاری لبه گرد بشقاب مینا کاری لبه گرد

بشقاب مینا کاری لبه گرد مورد بسیار مناسبی برای هدیه دادن به دیگران است. البته می تواند به عنوان هدایای تبلیغاتی برای شرکت های خصوصی و ارگان های دولتی در نظر گرفته شود.

قاب بشقاب میناکاری لبه گرد قاب بشقاب میناکاری لبه گرد

بدلیل اینکه نقاشی ظروف با دست صورت می گیرد , طرح های زیبا و متنوع قاب بشقاب های مینا کاری از جمله ویژگیهای بارز آنهاست که دل هر علاقه مند به هنر اصیل ایرانی را خواهد برد.  

بشقاب میناکاری لبه گرد جعبه دار بشقاب میناکاری لبه گرد جعبه دار

ارزش دادن به هنر های ایرانی و صنایع دستی می تواند علاوه بر افتخار ملی و ترویج فرهنگ اصیل ایرانی باعث رشد اقتصادی کشور گردد که این امر در زندگی تک تک افراد جامعه قابل مشاهده خواهد بود.  

بشقاب میناکاری دور گرد بشقاب میناکاری دور گرد

بشقاب میناکاری دور گرد ۲۰ سانتی قاب مشبک بشقاب میناکاری دور گرد ۲۰ سانتی قاب مشبک

  شناسه محصول: 901288

بازار مینا    BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : تابلو بشقاب میناکاری دور گرد, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 239 تاريخ : جمعه 30 فروردين 1398 ساعت: 19:26

قاب بشقاب میناکاری 25 سانتی از کارهای زیبای تلفیقی تزئینی صنایع دستی می باشد. برای زیباسازی فضاهای دکوری از بشقاب میناکاری قاب دار استفاده می گردد. قاب بشقاب میناکاری جعبه مشبک نمونه ایی از محصولات با کیفیت و لوکس دکوری برای زیباسازی سنتی دیوارها و مکان های شخصی و اداری است. بشقاب 25 سانتی میناکاری در یک قاب با پشت زمینه مشبک می تواند زیبایی و جلوه ایی خاص به محیط شما دهد تا همه چشم ها را خیره خود سازد. تضاد رنگ های روشن  و تیره بشقاب میناکاری قاب چوبی باعث جلوه و زیبایی خاصی شده تا فضایی دلنشین با دکوری شیک را برای شما تدایی کند.  

قاب بشقاب میناکاری 25 سانتی قاب بشقاب میناکاری 25 سانتی

جنس بشقاب میناکاری از مس بوده که با رنگ های زیبای مینایی توسط بهترین اساتید میناکار اصفهان به شکل بشقابی زیبایی در آمده. قطر این بشقاب 25 سانتیمتر و ابعاد قاب 35*35 سانتی متر می باشد. وزن این قاب مشبک در حدود 1300 گرم است.  

بشقاب میناکاری قاب دار بشقاب میناکاری قاب دار

قاب پشت مشبک میناکاری بسیار زیبا بوده و می تواند بر روی دیوار های با رنگ روشن جلوه ایی خاص به محیط ببخشد. البته شما می توانید برای زیبایی بیشتر چند قاب را با چیدمان های زیبای هنری کنار یکدیگر بر روی دیوار نصب کنید. قلاب آویز قاب در یکی از رئوس آن پشت قاب نصب شده تا بتوانید آن را به شکل لوزی و با ظاهری متفاوت نصب نمائید.  

قاب بشقاب میناکاری جعبه مشبک قاب بشقاب میناکاری جعبه مشبک

جنس قاب از پی وی سی PVC با طرح چوب می باشدو در صورت نیاز می توانید برای گردگیری و تمیز کردن از پارچه های نم دار استفاده نمائید ولی توصیه می گرد بلافاصله با پارچه تمیزی خشک شود.  

بشقاب 25 سانتی میناکاری بشقاب 25 سانتی میناکاری

بشقاب میناکاری قاب دار ظرفیت بسیار بالایی برای هدیه به دیگران دارد. شما می توانید آن را در مناسبت های مختلف به دوستان و اقوام خود هدیه دهید . این قاب زیبا برای دفاتر و شرکت ها نیز بسیار مناسب است و بصورت هدایای تبلیغاتی در سازمان ها و ارگان ها استفاده می گردد.  

بشقاب میناکاری قاب چوبی بشقاب میناکاری قاب چوبی

قاب بشقاب میناکاری 25 سانتی قاب بشقاب میناکاری 25 سانتی

  شناسه محصول: 901287

بازار مینا     BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : تابلو بشقاب میناکاری 25 سانتی, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 249 تاريخ : جمعه 30 فروردين 1398 ساعت: 19:13

گلدان مس و میناکاری نمونه ایی از محصولات صادراتی میناکاری اصفهان می باشد. قیمت گلدان میناکاری بر اساس زمان و کار صرف شده استادکاران بر روی آن در نظر گرفته می شود. نقاشی استادانه گلدان میناکاری شده پرداز بگونه ایی است که در نگاه اول توجه بیننده را به خود جلب می نماید. این محصول از محصولات سفارشی و صادراتی با کیفیت بالا می باشد. قیمت گلدان میناکاری اصفهان با توجه به ظرافت و مرغوبیت محصول بسیار مناسب می باشد. خرید گلدان میناکاری برای مشتریان عزیز از تمامی نقاط ایران امکان پذیر بوده و در حداقل زمان ارسال می گردد.  

گلدان مس و میناکاری گلدان مس و میناکاری

جنس گلدان میناکاری از مس مرغوب و با کیفیت بوده که با رنگ های اصل مینا توسط بهترین اساتید میناکاری با نقوش گل شاه عباسی تزئین گشته. طی پروسه های مشخصی در کوره های مخصوص با دمای 600 الی 800 درجه سانتی گراد حرارت دیده و به ماندگاری و دوام و همچنین زیبایی خاصی رسیده. ارتفاع گلدان 17 و قطر بدنه در بیشترین حالت 6.5 و قطر پایه 5.5 سانتی متر می باشد. وزن این گلدان نفیس در حدود 300 گرم است.

قیمت گلدان میناکاری قیمت گلدان میناکاری

بدلیل لعاب دار بودن گلدان شما می توانید در صورت نیاز براحتی آن را بشوئید. البته توجه داشته باشید از مواد شوینده قوی و برس های زبر استفاده نکنید. هر گونه ضربه و فشار به ظروف میناکاری ممکن است باعث ترک خوردن و ریخته شدن لعاب آن گردد که آسیب دیدگی شدیدی برای آن به همراه خواهد داشت.  

گلدان میناکاری شده گلدان میناکاری شده

گلدان میناکاری صادراتی به اندازه ایی زیبا و با کیفیت است که شما می توانید به عنوان هدیه ایی ارزنده در مناسبت های مختلف به دوستان و یا اقوام خود بدهید. البته جفت بودن گلدان زیبایی بیشتری به همراه خواهد داشت و ما توصیه می کنیم بصورت جفت خریداری شود.

قیمت گلدان میناکاری اصفهان قیمت گلدان میناکاری اصفهان

هنر میناکاری از هنرهای قدیمی ایرانی است که در گذر زمان به ما رسیده . و ما موظف هستیم این هنر و سایر هنر های دستی ایرانی را بصورت صحیح به آیندگان منتقل نمائیم. حمایت از کالای ایرانی باعث می گردد اساتید هنرهای دستی دلگرم تر از قبل رسالت خود را انجام داده و فارغ از رشد صنایع دستی , اثرات مثبت آن در اقتصاد و زندگی تک تک افراد جامعه نمایان گردد.

خرید گلدان میناکاری خرید گلدان میناکاری

گلدان مس و میناکاری گلدان مس و میناکاری

 

  شناسه محصول: 901286

بازار مینا    BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : گلدان مس و پرداز, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 262 تاريخ : جمعه 30 فروردين 1398 ساعت: 19:06

آجیل خوری مس و مینا از جمله پرکاربرد ترین محصولات مس و مینای صنایع دستی اصفهان می باشد. خرید آجیل خوری مس و مینا از طریق سایت برای سراسر کشور امکان پذیر می باشد. بدلیل زیبایی و کیفیت استاندارد, فروش آجیل خوری میناکاری توفیق بسیار خوبی داشته و توانسته نظر مشتریان زیادی در داخل و خارج کشور بدست آورد. آجیل خوری میناکاری اثر دست هنرمندان مجرب کشورمان می باشد که سالها تجربه و هنر خود را در یک اثر بیادماندنی به نمایش قرار داده اند. در ساخت آجیل خوری مس و پرداز از نقاشی در سطح بالایی بهره برده شده , بنحوی که در نگاه اول چشم بیننده را خیره خود می کند.  

آجیل خوری مس و مینا آجیل خوری مس و مینا

جنس بدنه آجیل خوری از مس با کیفیت بوده که توسط استاد کار ماهر مینا با نقوش گل شاه عباسی تزئین گشته . نقاشی ها طراحی شده بر روی بدنه طی پروسه های مشخصی در کوره های مخصوص با دمایی مابین 600 تا 800 درجه سانتی گراد حرارت دیده و پخته می شود. این کار علاوه بر تشکیل لعاب زیبا و براق بر روی آجیل خوری خاصیت ضد آب بودن نیز به آن خواهد بخشید. ارتفاع این آجیل خوری زیبا 13.5 , قطر دهانه 12 و قطر پایه آن 9 سانتی متر می باشد. وزن آن در حدود 300 گرم است.  

خرید آجیل خوری خرید آجیل خوری

از مهمترین ویژگیهای این کالا اصل بودن و کیفیت بالای آن است. شما می توانید آن را به عنوان هدیه ایی بسیار نفیس در مناسبت های خاص به کسانی که دوستشان دارید بدهید. بدلیل ضد آب بودن , در صورت نیاز می توانید آن را بشوئید . توجه کنید از مواد شوینده بسیار قوی و برس های زبر استفاده نشود . هر گونه ضربه و فشار می تواند به آسیب دیدگی و ریختن لعاب و نقاشی ظرف منجر گردد.  

فروش آجیل خوری میناکاری فروش آجیل خوری میناکاری

ست کردن 6 تایی این آجیل خوری برای سرو انواع خوراکی ها می تواند جلوه ایی خاص به میزپذیرایی و ویترین منزل شما ببخشد. بدلیل استفاده از رنگ های همه پسند در ساخت ظروف مس و پرداز ,شما می توانید آجیل خوری میناکاری را با دیگر ظروف دکوری خود هماهنگ کنید. ظروف میناکاری اصفهان زیبایی منحصر بفردی به فضاهای دکوری شما خواهد بخشید. هنر دست میناکاران ایرانی در سراسر دنیا باعث افتخار کشورمان است . بسیاری از ظروف نفیس میناکاری اصفهان در موزه های بزرگ دنیا برای علاقه مندان به هنرهای دستی ایرانی به نمایش گذاشته شده است.  

آجیل خوری میناکاری آجیل خوری میناکاری

کسانی که به زیبایی سنتی دکوراسیون و در عین حال شیک و رسمی اهیمیت می دهند می توانند از محصولات با کیفیت و استاندارد میناکاری بهره ببرند. حمایت از کالاهای مرغوب ایرانی در مقایسه با محصولات لوکس خارجی می تواند بازتاب بسیار مثبتی در اقتصاد فردی تک تک افراد جامعه داشته باشد.

آجیل خوری مس و پرداز آجیل خوری مس و پرداز

آجیل خوری مس و مینا آجیل خوری مس و مینا

 

  شناسه محصول: 901285

بازار مینا    BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : آجیل خوری مس و مینا, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 234 تاريخ : جمعه 30 فروردين 1398 ساعت: 18:59

شکلات خوری مس و میناکاری از جمله محصولات زیبا و کاربردی صنایع دستی اصفهان است که می تواند با اکثر ظروف دکوراسیون های شما ست شود. در صورت قرار دادن شکلات خوری میناکاری با چیدمان مناسب جلوه ایی خاص به دکور شما خواهد بخشید. شکلات خوري مسي ميناکاري شده اثر دست هنرمندان ایرانی است که سال ها تجربه و ذوق هنری خود را در قالب نقوش زیبای سنتی بر روی ظروف مینا طراحی کرده اند. بطوری که ظرافت نقاشی های شکلات خوری مس و پرداز هر بیننده ایی را خیره می کند. خرید شکلات خوری میناکاری شده و ارسال آن به سراسر کشور برای تمامی هم وطنان مان در سراسر ایران امکان پذیر می باشد.  

شکلات خوری مس و میناکاری

شکلات خوری میناکاری پرداز از مس با کیفیت و مرغوب می باشد. ارتفاع آن 27 و قطر بدنه آن در بیشترین حالت 13 و قطر پایه آن 8 سانتی متر می باشد. وزن این شکلات خوری نفیس در حدود 900 گرم می باشد. رنگ های نقاشی آن در کوره های مخصوص طی فرایند های مشخص حرارت دیده تا لعابی براق بر روی ظرف بوجود آید.

شکلات خوری میناکاری

لعاب پخته شده بر روی شکلات خوری علاوه بر زیبایی و دوام بیشتر خاصیت ضد آبی داشته و شما می توانید در صورت نیاز آن را براحتی بشوئید. الیته توصیه می گردد برای طول عمر بیشتر بهتر است از مواد شوینده قوی و برس های زبر استفاده نگردد. همچنین قرار گرفتن در معرض فشار و ضربه می تواند باعث ترک خوردن جداره خارجی و ریختن لعاب و نقاشی ظرف گردد.  

شکلات خوري مسي ميناکاري شده

زیبایی و نفیس بودن این اثر باعث شده تا مشتریان فراوانی آن را به عنوان هدیه ایی ارزنده برای مناسبت های مختلف به دوسنان و اقوام خود بدهند. نقوش زیبای شاه عباسی با گل های زیبای طرح های سنتی ایرانی زیبایی و آرامشی خاص به ویترین شما خواهد بخشید. ظروف مس و پرداز زیبایی چشم گیری دارد و می تواند جلوه خاصی به ویترین و میزهای پذیرایی شما بدهد.

شکلات خوری مس و پرداز

ترویج فرهنگ اصیل پارسی با محصولات زیبای صنایع دستی می تواند نظر بسیاری را نسبت ایرانیان به خوبی تغییر دهد. جلوه های هنر ندیده ایرانی برای همه زیبا و دوست داشتنی است. علاوه بر آن صنایع دستی می تواند منبع بسیار مفید و سازنده ایی برای اقتصاد کشور باشد.

شکلات خوری میناکاری شده

شکلات خوری مس و میناکاری شکلات خوری مس و میناکاری

 

شناسه محصول: 901284

بازار مینا     BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : شکلات خوری مس و مینا, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 267 تاريخ : جمعه 30 فروردين 1398 ساعت: 18:50

شکلات خوری مس و میناکاری بشقاب پرنده یکی از جالب ترین ظروف صنایع دستی میناکاری اصفهان می باشد. شکلات خوری مس و میناکاری برای سرو انواع خوراکی ها مانند شکلات , قند , آجیل , گز و ... مورد استفاده قرار گیرد. شکلات خوری بشقاب پرنده با ظاهر متفاوت خود می تواند با چیدمانی استادانه دکوراسیون شما را زیباتر کند. قرار دادن شکلات خوری میناکاری بر روی میز پذیرایی تان جلوه ایی خاص برای شما به همراه خواهد داشت. خرید شکلات خوری میناکاری و ارسال آن به سایر نقاط ایران برای مشتریان عزیز می تواند از طریق فروشگاه اینترنتی بازار مینا صورت پذیرد.  

شکلات خوری مس و میناکاری بشقاب پرنده شکلات خوری مس و میناکاری بشقاب پرنده

جنس شکلات خوری میناکاری بشقاب پرنده از فلز مس با کیفیت می باشد. که با کیفیتی مثال زدنی توسط استاد کاران مجرب میناکار نقاشی شده. ارتفاع آن 17 و قطر آن در بیشترین حالت 16.5 و قطر مسی پایه آن 9 سانتی متر می باشد. وزن آن نیز در حدود 600 گرم است.  

شکلات خوری مس و میناکاری

رنگ زیبای نارنجی فلز مس می تواند خود بعنوان زینتی برای کالا در نظر گرفته شود. بدلیل قرار دادن ظروف میناکاری در کوره های مخصوص و پخته شدن رنگ آنها لایه ایی محافظ در برابر آب بر روی بدنه تشکیل می گردد. شما می توانید آن را براحتی بشوئید. البته توصیه می گردد از مواد شوینده قوی و برس های زبر استفاده نکنید.

شکلات خوری بشقاب پرنده

نقاشی زیبای ختایی و گل شاه‌ عباسی به صورت استادانه بر روی سطح خارجی این شکلات‌خوری طراحی شده نقاشی پرداز آن چنان با ظرافت بر روی آن انجام گرفته که دل عر علاقه مند به ظروف صنایع دستی را بدست می آورد. شما می توانید آن را به عنوان هدیه ایی نفیس برای مناسبت های خاص به دوستان و اقوام خود بدهید.

شکلات خوری میناکاری

حمایت از کالای ایرانی می تواند به رشد اقتصادی کشور کمک شایانی داشته باشد. از این رو بهتر است بجای محصولات لوکس خارجی صنایع دستی وطنی تزئین دهنده دکوراسیون های زیبای ایرانی قرار گیرد تا علاوه بر زیبایی مروج فرهنگ اصیل پارسی نیز باشیم.  

خرید شکلات خوری میناکاری

شکلات خوری مس و میناکاری بشقاب پرنده شکلات خوری مس و میناکاری بشقاب پرنده

 

  شناسه محصول: 901283

بازار مینا     BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : شکلات خوری مس و پرداز, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 268 تاريخ : جمعه 30 فروردين 1398 ساعت: 18:45

قندان پایه دار مس و میناکاری نمونه بسیار زیبایی از هنر میناکاری بر روی فلز مس می باشد. با توجه به سلیقه های متفاوت , در طراحی قندان میناکاری شده می توان از رنگ نارنجی فلز مس به عنوان بخشی از زیبایی ذاتی محصول بهره برد. قندان میناکاری هم جنبه کاربردی و هم جنبه تزئینی دارد که این دلیل باعث افزایش فروش قندان میناکاری اصفهان شده. با توجه به زیبایی و صرف زمان و هزینه بیشتر در پروسه طراحی و ساخت آن , ممکن است قیمت قندان میناکاری نسبت به نمونه های کلاسیک آن کمی بیشتر باشد که نشان دهنده ارزش واقعی آن است. چرا که ما سعی کرده ایم تا محصولات با کیفیتی برای مشتریان عزیزمان در سراسر ایران تولید نمائیم.  

قندان پایه دار مس و میناکاری قندان پایه دار مس و میناکاری

جنس قندان پایه دار از مس با کیفیت بوده که با نقاشی پرداز بسیار زیبا و دقیق هنرمندانه تزئین شده. ارتفاع قندان پایه دار 20 سانتی متر و قطر آن بدنه آن 8.5 و قطر پایه 5.5 سانتی متر است. وزن تقریبی آن 650 گرم می باشد. طراحی زیبا بر روی بدنه این قندان طر پروسه های متفاوتی در کوره های مخصوص پخته شده تا علاوه بر زیبایی بیشتر دوام و ماندگاری بالاتری بدست آورد.  

قندان میناکاری قندان میناکاری

بدلیل پخته شدن رنگ های مخصوص مینا بر روی بدنه فلزی فندان و تشکیل لعاب پخته شده , نقاشی آن خاصیت ضد آب بودن پیدا می کند بر این اساس در صورت نیاز شما می توانید آن را با آب شسته و بهتر است در هنگام شستشو از مواد شوینده قوی و برس های زبر استفاده نکنید. و پس از شستشو با پارچه ایی نرم آن را خشک نمائید. هر گونه ضربه و فشار به قندان ممکن است باعث ترک خوردن لعاب آن و آسیب جدی گردد.  

قندان پایه دار مس و میناکاری قندان میناکاری شده

این قندان زیبا مورد بسیار مناسبی برای هدیه دادن به دیگران می باشد. شما می توانید در مناسبت های مختلف مانند کادو تولد برای خانمها , آن را به کسانی که دوستشان دارید هدیه دهید. فروش قندان میناکاری از طریق فروشگاه بازار مینا امکان پذیر بوده و امکان ارسال آن به سراسر ایران وجود دارد. قیمت قندان میناکاری بسیار مناسب بوده و با توجه به کیفیت بالای آن در نظر گرفته شده است.

قندان پایه دار مس و میناکاری قیمت قندان میناکاری

حمایت از کالای ایرانی می تواند به رشد اقتصادی بهتری برای کشور و بطبع باعث بهبود شرایط اقتصادی زندگی کمک بزرگی کند. این امر در کاهش سطح بیکاری جوانان و همچنین ارتقاء جایگاه فرهنگ اصیل ایرانی بسیار موثر خواهد بود.

قندان پایه دار مس و میناکاری قندان پایه دار مس و میناکاری

قندان پایه دار مس و میناکاری قندان پایه دار مس و میناکاری

 

شناسه محصول: 901282

بازار مینا    BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : قندان پایه دار مس و پرداز, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 231 تاريخ : جمعه 30 فروردين 1398 ساعت: 18:39

گلدان میناکاری 16 سانتی اعلا از جمله محصولات بسیار زیبا و پر طرفدار میناکاری می باشد. کفیت ساخت گلدان مسی میناکاری 16 سانتی کاملا محصول صادراتی می باشد. کیفیت و زیبایی گلدان میناکاری مسی صراحی 16 سانتی از جمله مشخصات بارز این محصول می باشد. گلدان مسی میناکاری استادکار 16 سانتی قابلیت تزئین ویترین و دکوراسیون شما را داشته و زیبایی خاصی همراه با حال و هوای سنتی به محیط خواهد داد. علاوخ بر آن شما می توانید از گلدان 16 سانتی میناکاری برای نگهداری گل های طبیعی و مصنوعی استفاده کنید. تصور کنید چند شاخه گل طبیعی درون یک گلدان زیبایی میناکاری شده چقدر می تواند به میز پذیرایی و یا میز کار شما روحیه و طراوت ببخشد. این محصول اثر دست هنرمندان اصفهانی است که برای علاقه مندان صنایع دستی در سراسر ایران طراحی و تهیه کرده اند.

گلدان میناکاری 16 سانتی اعلا گلدان میناکاری 16 سانتی اعلا

جنس این گلدان میناکاری اعلا از مس بوده که با نقاشی و طراحی زیبای استادکار بصورت یک اثر هنری درآمده . ارتفاع این گلدان 16 و عرض آن 7 سانتی متر می باشد. وزن گلدان در حدود 200 گرم است. گلدان اعلای مورد نظر بدلیل کیفیت بالا از جمله محصولات سفارشی و صادراتی است که با قیمتی بسیار مناسب در برای علاقه مندان صنایع دستی در ایران و خارج از ایران در نظر گرفته شده است.  

گلدان میناکاری 16 سانتی اعلا گلدان مسی میناکاری 16 سانتی

ظروف میناکاری طی پروسه های مختلفی در کوره هایی مخصوص در دمایی مابین 600 الی 800 درجه سانتی گراد پخته می شوند. این فرایند باعث شکل گیری لایه لعابی بر روی فلز مس می گردد. وجود این لایه ,علاوه بر زیبایی بیشتر باعث می گردد در صورت نیاز به شستشوی ظرف , فارغ از هر گونه نگرانی شما بتوانید آن را با آب بشوئید. البته توصیه می گردد از مواد شوینده قوی و برس های زبر استفاده نگردد.

گلدان میناکاری 16 سانتی اعلا گلدان میناکاری مسی صراحی 16 سانتی

بدلیل قیمت مناسب این گلدان نسبت به سایر نمونه های بزرگتر , از آن بیشتر بعنوان هدایای تبلیغاتی استفاده می گردد. شرکت ها و سازمان های خصوصی و دولتی می توانند در صورت تمایل با واحد فروش بازار مینا تماس گرفته و با قیمت های مناسب تر از تک فرشی اقدام به سفارش آن کنند. میناکاری اصفهان هم بصورت کاربردی و هم بصورت تزئینی مورد استفاده قرار می گیرد. چیدمان های زیبای دکوری با صنایع دستی میناکاری می توان بوجود آورد.  

گلدان میناکاری 16 سانتی اعلا گلدان مسی میناکاری استادکار 16 سانتی

حمایت از صنایع دستی ایرانی می تواند رشد بیشتر اقتصادی و به همراه آن رفع بیشتر بیکاری جوانان را به همراه داشته باشد. با این کار علاوه بر کمک به اقتصاد تک تک افراد جامعه می توانیم گامی مثبت در جهت نشان دادن فرهنگ اصیل ایرانی خود به جامعه جهانی برداریم. اساتید میناکاری در اصفهان و سایر شهر های دیگر کشورمان وجود دارند که بایستی از ظرفیت تجربه آنها برای آموزش نسل جوان استفاده گردد.  

گلدان میناکاری 16 سانتی اعلا گلدان 16 سانتی میناکاری

  ساخت لعاب ظروف مینا در خصوص قدمت لعاب کاری با توجه به مدارک به خصوص کتیبه هایی که در شمال عراق به دست آمده، به حدود 1700 سال قبل از میلاد مسیح مربوط می شود. در هزاره چهارم پیش از میلاد کهن ترین تمدن شناخته شده ی مصر به نام باداریان مهره هایی قهوه ای رنگ از سنگ صابون، که با لعاب آبی و فیروزه ای قلیایی پوشیده شده بود، می ساختند. سنگ صابون یک نوع شکل متبلور تالک یعنی سیلیکات منیزیم آبدار است که در معدن های قدیمی سنگ صابون در مصر پیدا شده است. همچنین قبل از سلاطین مصر (4000 تا 3400 پیش از میلاد) مصریان اشیایی چون مهره، طلسم زینتی و مذهبی و کاشی ها را از آمیخته پودر ماسه در کوهی، کوارتر و پنج درصد کربنات (NacO3) و بیکربنات سدیم (NaHcO3) قالب گیری می کردند. لعاب مصری دارای ترکیبات اصلی از سیلیس (شن سفید)، قلیا (از خاکستر چوت با کربنات سدیم) و اکسید فلزات (از ترکیب مس) بود. البته پاره ای از مورخین معتقدند که ریگ های در کوهی (کوارتز) در کوره ها به طور اتفاقی با این ترکیبات پوشیده شده اند. در بین النهرین ساختن لعاب های آبی قلیایی حدود 300 سال پیش از میلاد شناخته شده و از آنجا به دره سند گسترش یافته است. حدس زده می شود که در زمان حکومت 600 ساله کاسی ها دانش لعاب سازی بابلی ها و فن ساخت آن به ایران آمده است. نفوذ هنر بابلی ها در بین النهرین در زمان امپراتوری شان (1171 تا 550 قبل از میلاد) ادامه داشت و بسیاری از ظروف و کاشی های لعابی با روش بابلی و آشوری مربوط به این دوره در شوش به دست آمده است:

گلدان میناکاری 16 سانتی اعلا گلدان میناکاری 16 سانتی اعلا

یونانیان لعاب حقیقی را نمی شناختند و لعابی که از اکسید سرب تشکیل شده بود، فقط در زمان بطلمیوس (سده دوم پس از میلاد) در پیرامون مدیترانه رایج بود. رومی ها این لعاب را به نام لعاب پارتی می شناختند که خود نشانه ی آن است که احتمالاً رومی ها این شیوه را از دشمنان خاوری خود یعنی ایرانیان که با آن ها جنگ هایی در سوریه و عراق داشته اند آموخته اند. در زمان ساسانیان کاربرد لعاب سربی هنوز ادامه داشت (224-651 میلادی). گام دیگری که در گسترش لعاب پیدا شد، لعاب های قلیایی توسط کوره گران ایرانی در دوره ی اسلامی بود. در زمان سلجوقیان (428-542 هـ.ق) جهش چشمگیری در تمام هنر ها و صنایع علوم پدید آمد. با آنکه سلجوقیان در اصل ترک بودند، ولی خود را با روش زندگی ایرانیان تطبیق دادند. در مورد لعاب کاری این دوره باید گفت که عصر طلایی چینی سازی است. در این دوره تمام روش های فنی شناخته شده به کار برده شده است. حکاکی، برجسته کاری، شبکه سازی، قلمزنی، لعاب، طلا کاری و مینا کاری از هنر های شاخص آن روزگار است و به دلیل اینکه اصفهان، ری، طوس و کاشان دارای معادن کائولین فراوان بود، هنر مینا سازی نیز رواج بسیار خوبی پیدا کرد. در کشور های اروپایی نیز از زمان هی گذشته لعاب کاری رواج داشته است به خصوص در کشور یونان (371-287 قبل از میلاد). اما از سال 1860 الی 1920 در کشورهای اروپایی آزمایش ها و تحقیقات وسیعی در خصوص لعاب انجام شد؛ به طوری که توسعه ی فناوری هنر لعاب در قرن بیستم آنقدر متنوع شد که حتی نمی توان فهرست آن را بیان کرد. اما هرچه هست لعاب کاری بر روی ظروف و اشیا در زمان های اولیه بر روی فلزات انجام می گرفته است و امروزه یکی از مهمترین مرحله ی مینا سازی، لعاب کاری آن است که از مهم ترین مرحله ی مینا سازی،لعاب کاری آن است.به همین دلیل ترکیبات رنگ های لعاب سرامیک و مینا تا حدی مشابه هستند . در گذشته هنرمندان مینا کار قلع، سرب، سنگ چخماق (سیلیس) و بلور (شیشه) را مخلوط می کردند و آن ها را در درون یک ظرف چدنی در 1000 درجه سانتیگراد می پختند. پس از پختن، آن ها را به صورت پودر شود. پودر حاصل را به عنوان لعاب استفاده می کردند. ولی امروزه لعاب های مینا سازی توسط کارخانه های داخلی و خارجی تهیه می شود و در اختیار مینا کار قرار می گیرد. در گذشته بیشتر مینا کاران به لحاظ تجربه، میزان مواد لازم را برای تهیه لعاب آماده می کردند. ولی امروزه با توجه به شکل و حجم مختلف ظروف مینا لعاب های موجود باید از طریق علمی و دارای فرمول مخصوص به خود باشد که بیشتر مربوط به علم شیمی است. (برگرفته از کتاب هنر مینا)  

شناسه محصول: 901202

بازار مینا     BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : گلدان میناکاری 16 سانتی, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 253 تاريخ : جمعه 30 فروردين 1398 ساعت: 18:29

قاب پروانه میناکاری سایز بزرگ از محصولات زیبای صنایع دستی اصفهان است که توانسته نظر بسیاری از مشتریان فروشگاه را به خود جلب کند. شما می توانید قاب پروانه میناکاری را برای تزئین هر یک از دیوارهای منزل خود استفاده نمائید. قاب پروانه مینا کاری نماد هنر اصیل صنایع دستی ایرانی است. قاب پروانه مسی مینا کاری هنر دست استادکاران اصفهانی است که با شور و ذوق خود اثری کم نظیر را خلق نموده اند. شما می توانید قاب پروانه مسی میناکاری شده را از سراسر ایران سفرش داده و در کمترین زمان درب منزل خود تحویل بگیرید.  

قاب پروانه میناکاری سایز بزرگ قاب پروانه میناکاری سایز بزرگ

جنس قاب پروانه میناکاری از مس مرغوب است که با رنگ های زیبای مینایی به طرح های سنتی و اصیل ایرانی مزین گشته. طول پروانه 13 و عرض آن نیز در بیشترین حالت 13 و در کمترین حالت 8 سانتی متر می باشد. ابعاد قاب پروانه 22*22 سنتی متر است. وزن قاب پروانه در حدود 550 گرم می باشد.  

قاب پروانه میناکاری قاب پروانه میناکاری

ظرافت بکار رفته در ساخت پروانه میناکاری آن را از بسیار ظروف دیگر صنایع دستی متمایز کرده. ظروف میناکاری پس از نقاشی با رنگ های مخصوص در کوره هایی ویژه قرار گرفته تا با درجه حرارتی مشخص پخته شوند این کار باعث ایجاد لایه ایی براق و محافظ بر روی بدنه ظرف می گردد. میناکاری اصفهان با طرح های متنوع می توانند در چیدمان های مختلف مطابق با سلیقه شما زیبایی خاصی به فضاهای دکوری مورد نظر هدیه دهد.  

قاب پروانه مینا کاری قاب پروانه مینا کاری

پروسه تولید ظروف میناکاری در کارگاه های مختلف شبیه یکدیگر می باشد. ولی برخی بدلیل صرف زمان بیشتر برای نقاشی با کیفیت تر و کوره پزی دقیق تر از محصولات با کیفیت تری بر خوردارند. ما بهترین محصولات در زمینه میناکاری را به مشتریان خود ارائه می دهیم تا از استفاده و مشاهده آنها لذت ببرند.  

قاب پروانه مسی مینا کاری قاب پروانه مسی مینا کاری

قاب پروانه میناکاری می تواند هدیه ایی بسیار ارزنده و نفیس برای کسانی که دوستشان دارید در نظر گرفته شود. تزئین دیوار اتاق های پذیرایی با هنر ایرانی خالی از لطف نیست. با حمایت از کالای ایرانی بجای محصولات لوکس خارجی شما نیز می توانید سهم بزرگی در شاعه فرهنگ اصیل ایرنی داشته باشید.

قاب پروانه مسی میناکاری شده قاب پروانه مسی میناکاری شده

  ساخت ظروف میناکاری  1- بررسی مواد اولیه مورد استفاده در ساخت لعاب اولویت اول را دارد زیرا هر ماده اولیه تأثیر ویژه ای در ویژگی و کیفیت لعاب دارد. مهم ترین مواد اولیه در تهیه لعاب مواد اولیه اصلی می باشند که در شبکه ساز ها (SiO2-B2O3-GeO2-P2O5) و شبکه واسط ها AL2O3 و در دگرگون ساز های شبکه PbO-CaO-K2O-Na2O می باشد که علاوه بر آن ها مواد اولیه مات کننده و مواد اولیه رنگی که باعث ایجاد رنگ در لعاب می شود نیز مورد استفاده قرار می گیرد. مواد اولیه دگرگون ساز شبکه این نوع مواد اولیه در داخل فضاهای شبکه قرار گرفته، آن را کم و بیش پر می کنند و باعث تغییر و گسستگی در ساختار لعاب یا شیشه می شوند. دگرگون سازهای شبکه نسبت به شبکه سازها شدت میدان ضعیف تری دارند. ضمناً یون ها قدرت اتصال کمتری با یکدیگر دارند و انرژی پیوند ما بین اکسیژن و کاتیون های دگرگون ساز شبکه حدودkj/mol 250-40 است. این کاتیون های دگرگون ساز شبکه ظرفیت یک و دو دارند که به تنهایی حالت شیشه ای ایجاد نمی کنند و در حالت مطلوب با اکسید های اسیدی در هنگام ذوب ترکیب می شوند. این مواد اولیه در تکنیک لعاب به عنوان اکسید های قلیایی نامیده می شوند و فرمول عمومی آنها عبارتند از: (R2O و RO) این مواد اولیه دارای الکتروپوزیتیو کم هستند.  

قاب پروانه میناکاری سایز بزرگ قاب پروانه میناکاری سایز بزرگ

  مواد اولیه شبکه واسطه ها این نوع مواد اولیه ما بین دو گروه اصلی بالا قرار دارند و به نام گروه میانی اند و نسبت به شرایط موجود تغییر حالت میدهند. این آمفوتر ها یا اکسید های خنثی به مقدار کم به عنوان دگرگون ساز و به مقدار زیادتر به عنوان شبکه ساز در تشکیل لعاب اثر دارند و فرمول آنها (R2O3) بوده، انرژی پیوند آنها مابین kj/mol 330-250 است. اساس پیوند آنها بر (P.H) محیط اسیدی یا بازی است. اکسید های آمفوتر گروه سوم جدول مندلیف هستند. در موقعی که در مقابل اسید ها قرار گیرند،نقش یک باز را ایفا می کنند و اگر در مقابل باز قرار گیرند نقش اسید را بازی می کنند، بنابراین تنظیم کننده ی اصلی محیط هستند. همچنین در PH برخی از ترکیبات باعث می شوند H2O به (H+ و OH-) تجزیه شود که تراکم آنها در محیط خاصیت اسیدی یا قلیایی ایجاد می کند. بنابراین انتگرال عکس آن بین 1 تا 14 است که از 1 تا 7 خاصیت اسیدی و از 7 تا 14 خاصیت قلیایی را نشان می دهد و عدد 7 خاصیت خنثی دارد.  

شناسه محصول: 901300

بازار مینا     BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : قاب پروانه میناکاری بزرگ, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 263 تاريخ : جمعه 30 فروردين 1398 ساعت: 16:37

بشقاب میناکاری جعبه مشبک 20 سانتی متر نمونه ایی از محصولات صنایع دستی تلفیقی اصفهان است. بشقاب مسی میناکاری جعبه مشبک 20 سانتی متر با داشتن جعبه ایی ظریف حس و حال فضاهای سنتی را برای بیننده تداعی می کند. قاب بشقاب میناکاری جعبه مشبک بدلیل داشتن جعبه , ظرفیت بالایی برای هدیه دادن به دیگران دارد. رنگ های شاد آسمانی به همراه رنگ قهوه ایی جعبه جلوه ایی خاص به آن بخشیده. قاب میناکاری جعبه مشبک اثر دست هنرمندان اصفهانی است که با شور و عشق به فرهنگ اصیل ایرانی اثری کم نظیر خلق نموده اند. قاب بشقاب میناکاری با جعبه مشبک قابل سفارش از سراسر کشور بوده و در کمترین زمان بدست شما خواهد رسید.

 

بشقاب میناکاری جعبه مشبک 20 سانتی متر بشقاب میناکاری جعبه مشبک 20 سانتی متر

جنس بشقاب میناکاری جعبه مشبک از فلز مس با کیفیت بوده مه با رنگ های مخصوص مینایی مزین به طرح های زیبای سنتی گشته . قطر بشقاب 20 و ابعاد جعبه 25*25 سانتی متر می باشد. وزن قاب بشقاب مینا در حدود 1200 گرم است.

بشقاب مسی میناکاری جعبه مشبک 20 سانتی متر بشقاب مسی میناکاری جعبه مشبک 20 سانتی متر

بدلیل داشتن قاب شما می توانید انواع پلاک و لوگوهای تبلیغاتی خود را بر روی آن بچسبانید . این محصول گزینه بسیار خوبی برای هدایای تبلیغاتی شرکتی و سازمانی می باشد. نداشتن شیشه باعث می گردد تا بیننده دید بهتری به بشقاب میناکاری داشته باشد.

قاب بشقاب میناکاری جعبه مشبک قاب بشقاب میناکاری جعبه مشبک

میناکاری هنر آتش و خاک است که صنعت آن از سال های دور در ایران پذیرفته شده البته در 400 سال اخیر رواج بیشتری پیدا کرده و فنون آن سینه به سینه بین دوست داران هنر صنایع دستی منتقل گشته. این ظروف زیبا دوام بالایی داشته و در صورت قرار نگرفتن رد شرایط بد مانند ضربه , فشار و مواد شیمیایی , می تواند برای سالیان دراز زینت بخش منازل و دفاتر کار شما باشد.  

قاب میناکاری جعبه مشبک قاب میناکاری جعبه مشبک

تلفیق قاب های چوبی و ظروف مینا توانسته نظر بیشتری از مشتریان را بخود جلب نماید. صنعت میناکاری نمادی از فرهنگ و هنر اصیل ایرانی است که باید با حمایت ما برای نسل های آینده به یادگار بماند.  

قاب بشقاب میناکاری با جعبه مشبک قاب بشقاب میناکاری با جعبه مشبک

بشقاب میناکاری جعبه مشبک ۲۰ سانتی متر بشقاب میناکاری جعبه مشبک ۲۰ سانتی متر

شناسه محصول: 901299

بازار مینا    BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : بشقاب میناکاری, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 280 تاريخ : جمعه 30 فروردين 1398 ساعت: 16:31

بشقاب میناکاری اعلا جعبه مشبک 20 سانتی متر از بهترین محصولات بازار مینا می باشد. کیفیت بالای ساخت آن باعث شده تا نظر مشتریان زیادی را به خود جلب نماید. بشقاب میناکاری اعلا از سری محصولات سفارشی صادراتی است. زمان صرف شده برای نقاشی قاب بشقاب میناکاری اعلا و انجام پروسه های مختلف ساخت و تولید نسبت به بشقاب های معمولی دلیل کیفیت بالاتر می باشد. بشقاب میناکاری اعلا جعبه دار را می توانید به دیگران در مناسبت های مختلف هدیه دهید. فرهنگ یک سرزمین نشان از اصالت مردمان آن دارد بشقاب میناکاری اصیل ایرانی هنر آتش و خاک است و نشانی از فرهنگ کهن و بزرگ سرزمین پارسی داشته که باعث افتخار ماست.  

بشقاب میناکاری اعلا جعبه مشبک 20 سانتی متر بشقاب میناکاری اعلا جعبه مشبک 20 سانتی متر

جنس بشقاب میناکاری اعلا از مس مرغوب بوده که توسط استاد کار با رنگ های زیبا و مخصوص مینایی طراحی گشته . قطر بشقاب 20 سانتی متر و ابعاد جعبه مشبک 25*25 سانتی متر می باشد. وزن تقریبی قاب بشقاب میناکاری 900 گرم است.  

بشقاب میناکاری اعلا بشقاب میناکاری اعلا

صنعت میناکاری از سالیان دور در ایران وجود داشته اما از دوره صفویه به بعد در شهرهای مشخصی مانند اصفهان رواج بیشتری داشته. از این رو اساتید هنرهای دستی نسل به نسل هنر خود را به آیندگان منتقل نموده اند. البته در هر دوره تلفیق جدیدی از هنر با صنعت میناکاری اتفاق افتاده برخی بر روی فلزات مختلف و برخی در قاب های زیبای متفاوت قرار داده شده تا زیبایی بیشتری به بیننده ارائه دهد.  

قاب بشقاب میناکاری اعلا قاب بشقاب میناکاری اعلا

بدلیل کیفیت و زیبایی بالا و مهمتر از همه داشتن جعبه ایی شکلیل این محصول مورد بسیار خوبی برای هدیه به دیگران است. همچنین بدلیل امکان درج پلاک و لوگوهای تبلیغاتی بر روی آن , شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی برای پرسنل خود بصورت عمده سفارش می دهند.  

بشقاب میناکاری اعلا جعبه دار بشقاب میناکاری اعلا جعبه دار

حمایت از کالای باکیفیت ایرانی باعث رشد بهتر اقتصادی کشور و همچنین رونق کسب و کار تک تک افراد جامعه می گردد. فرهنگ اصیل ایرانی نشان از صلح و دوستی با دیگر فرهنگ و تمدن هاست . و صنایع دستی می تواند نماینده خوبی برای نشان دادن آن به دیگر فرهنگ ها باشد.  

بشقاب میناکاری اصیل بشقاب میناکاری اصیل

بشقاب میناکاری اعلا جعبه مشبک 20 سانتی متر بشقاب میناکاری اعلا جعبه مشبک 20 سانتی متر

  شناسه محصول: 901298

بازار مینا     BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : تابلو بشقاب میناکاری اعلا, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 255 تاريخ : جمعه 30 فروردين 1398 ساعت: 16:17

بشقاب میناکاری جعبه مشبک ۱۶ سانتی متری نمونه ایی از کالای ایرانی زیبا و با کیفیت است. رنگ های مینایی , فیروزه ایی و لاجوردی بکار رفته در بشقاب میناکاری جعبه مشبک حس آرامش خاصی به بیننده منتقل می کند. قاب بشقاب میناکاری جعبه مشبک اثر دست بهترین هنرمندان اصفهان است که با تجربه و شور و عشق خود به هنر صنایع دستی , اثری زیبا و بیاد ماندنی خلق نموده اند. بشقاب میناکاری قاب دار می تواند به عنوان هدیه ایی نفیس از طرف شما به دیگران محسوب گردد . برای سفارش بشقاب میناکاری 16 سانتی شما می توانید از هر کجای سرزمین پارسی اقدام نموده و در کمترین زمان تحویل بگیرید.  

بشقاب میناکاری جعبه مشبک ۱۶ سانتی متری بشقاب میناکاری جعبه مشبک ۱۶ سانتی متری

جنس بشقاب میناکاری از مس با کیفیت بوده که توسط استادکار با رنگ های مخصوص مینایی طراحی شده. برای ماندگاری بیشتر نقاشی , بشقاب مینا در کوره های مخصوص و در دمای 600 الی 800 درجه ایی حرارت دیده تا پخته شود. این کار باعث تشکیل لعاب زیبا و براقی بر روی آن شده.

بشقاب میناکاری جعبه مشبک بشقاب میناکاری جعبه مشبک

تضاد رنگ های روشن بشقاب و رنگ تیره قاب میناکاری مشبک باعث زیبایی دو چندان آن گشته به همین دلیل شما می توانید آن را بر روی دیوار انواع دکوراسیون های مختلف نصب کنید . چرا که هارمونی رنگ آن هماهنگی با رنگ های مختلف را دارد. در پشت قاب آویزی قرار داده شده و بوسیله آن شما می توانید قاب را بصورت لوزی نصب نمائید.  

قاب بشقاب میناکاری جعبه مشبک قاب بشقاب میناکاری جعبه مشبک

این محصول زیبا از طرف ادارات و سازمان های دولتی و خصوصی برای هدایای تبلیغاتی مورد استقبال قرار گرفته. شما می توانید بر روی قاب چوبی پلاک و یا لوگوی تبلیغاتی خود را براحتی بچسبانید.

بشقاب میناکاری قاب دار بشقاب میناکاری قاب دار

میناکاری هنر درخشان آتش و خاک است که از سالیان دور در سرزمین ما رشید پیدا کرده . ما نیز بایستی به نحو احسن این میراث بزرگ را به آیندگان خود منتقل سازیم. فرهنگ و هنر ایرانی نشانه ایی از عظمت مردمان این سرزمین کهن است . میناکاری اصفهان از برجسته ترین هنرهای دستی ایرانی می باشد که هنرمندان و اساتید زیادی به فعایت در این زمینه مشغول می باشند. استفاده از ظرفیت های بالقوه صنایع دستی و بطور مشخص میناکاری اصفهان می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات و شکوفایی اقتصادی گردد.

بشقاب میناکاری 16 سانتی بشقاب میناکاری 16 سانتی

  واشور کردن ظروف مینا   طرز کار پارچه ای (معمولاً سفید رنگ و نخی) به اندازه دلخواه معمولا 5×5 سانتی متر را در آب خیس کرده، به سریشم آغشته می کنند تا کمی حالت چسبندگی پیدا کند. سپس پارچه نم دار را بر روی ظروف مینا می کشند تا سطح کار از چربی عاری شود. این عمل همان طوری که اشاره شد به خاطر این صورت می گیرد که اگر چربی یا مواد زایدی در روی ظروف مینا وجود دارد از بین برود؛ همچنین باعث نشست رنگ بر روی ظروف مینا شود. البته پارچه ی آغشته به سریشم نباید زیادی دارای چسبندگی باشد؛ زیرا اگر چنین اتفاقی رخ دهد رنگ های نقاشی شده در کوره دارای ترک های ریزی خواهد شد و از طرفی رنگ نقاشی زمانی که از کوره بیرون آورده می شود حالت کدری به خود می گیرد؛ به خصوص رنگ طلای مینا به صورت طلای مایل به سیاه می شود. واشور، در لغت به معنی دوباره برانگیختن، از نوع به جنبش در آوردن و زنده کردن محیط برای کار جدید است. بعضی لفظ واشور را به کار می برند به معنی باز هم شستن. ولی هر چه باشد این عمل را جهت چربی زدودن از محیط کار انجام می دهند تا رنگ روی کار جایگزین شود.  

بشقاب میناکاری جعبه مشبک ۱۶ سانتی متری بشقاب میناکاری جعبه مشبک ۱۶ سانتی متری

  ماده ای است به رنگ قهوه ای مایل به زرد که اگر رطوبت به ان برسد یا آن را بجوشانیم دارای بوی تند و تعفن آوری می شود. طرز تهیه سریشم سریشم را از زردپی (زردپی آشیل) چسبیده به استخوان های تیرک حیوانات به خصوص اسب، گاو، گوسفند و امثالهم تهیه می کنند. این رباط ها را از استخوان جدا کرده، در ظرفی بزرگ قرار می دهند و روی آن را کمی آهک می پاشند تا رباط ها و غضروف ها زودتر حالت حل و فاسد شدن پیدا کند. مدت سه الی چهار روز آن را به حال خود می گذارند تا به حالت کندیدگی در آید. سپس رباط های گندیده شده را در ظروفی ریخته و با حرارت ملایم و غیرمستقیم داغ می کنند. به طوری که به نقطه جوش نرسد و تنها داغ شود. پس از داغ کردن، موا حاصله را می گذارند تا سرد شود. در این حالت مواد به صورت ژل در می آید که آن را با کاردک به صورت نازک می برند و نخی را از وسط آن می گذرانند و توسط همان نخ مواد را در زیر آفتاب آویزان می کنند تا خشک شود. مواد به دست آمده را سریشم می نامند که با داغ کردن مجدد به عنوان چسب در هنر خاتم سازی مورد استفاده قرار می گیرد و بهترین نوع چسب در این رشته ی هنری است؛ زیرا در هر نوع آب و هوایی از خود واکنش نشان نمی دهد. همچنین از تکه های سریشم می توان جهت واشور کردن در هنر مینا و مینیاتور استفاده کرد. در گذشته سریشم به دست آمده در اصفهان از مرغوبیت خوبی برخوردار بود و بعد از اصفهان در یزد؛ اما امروزه تعداد بسیار محدودی از افراد به تهیه سریشم مشغول هستند. زیرا مصرف آن بسیار کم شده و تهیه ی آن نیز بسیار مشکل و کاری غیر قابل تحمل است؛ یک قطعه ی آن می تواند سال ها نیاز هنرمندان مینا و مینیاتور را تامین کند، همچنین می تواند از بزاق آب دهان به عنوان یک نوع واشور استفاده کرد. البته این عمل برای اجسام کوچک امکان پذیر است و برای کارهای بزرگ باید از سریشم استفاده کرد.  

شناسه محصول: 901297

بازار مینا    BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : بشقاب میناکاری جعبه دار, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 274 تاريخ : جمعه 30 فروردين 1398 ساعت: 16:10

بشقاب دور گرد 16 سانتی جعبه مشبک نمونه ایی از صنایع دستی میناکاری اصفهان مناسب برای هدایای تبلیغاتی ارگانی و سازمانی می باشد. بشقاب مینا قطر 16 سانتی زیبایی و ظرافت خاصی داشته که می تواند مورد پسند افراد مختلفی قرار گیرد. در نقاشی و طراحی بشقاب مینا 16 سانتی از رنگ های فیروزه ایی , مینایی بگونه ایی استفاده شده که تضاد زیبایی با رنگ قهوه ایی جعبه مشبک داشته باشد. بشقاب میناکاری 16 سانتی اثر دست هنرمندان مجرب سرزمین پارسی است که نمود فرهنگ اصیل خود را بر فلز بی جان رسم کرده تا روح سرزمین کهن در آن دمیده شود. شما می توانید به آسانی بشقاب میناکاری لبه گرد 16 سانتی متری را از هر کجای کشور عزیزمان سفارش داده تا در کمترین زمان بدستتان برسد.  

بشقاب دور گرد 16 سانتی جعبه مشبک بشقاب دور گرد 16 سانتی جعبه مشبک

جنس بشقاب دور گرد 16 سانتی متری از فلز مس مرغوب می باشد. رنگ های مخصوص بکار رفته در نقاشی آن توسط استادکاران ماهری در کوره های ویژه ایی بین 600 الی 800 درجه سانتی گراد حرارت دیده تا پخته شود و برق و جلایی خاصی به بشقاب بدهد. قطر بشقاب 16 سانتی متر و وزن آن در حدود 300 گرم می باشد. ابعاد جعبه مشبک 20*20 سانتی متر می باشد.

بشقاب مینا قطر 16 سانتی بشقاب مینا قطر 16 سانتی

بشقاب میناکاری 16 سانتی بدلیل قیمت مناسب و کیفیت بالا می تواند گزینه مناسبی برای هدیه دادن به مدیران و پرسنل شرکت ها و سزمان های دولتی و خصوصی باشد. درج ساده پلاک و لوگوهای تبلیغاتی بر رور جعبه از ویژگیهای منحصر به فرد آن است.  

بشقاب مینا 16 سانتی بشقاب مینا 16 سانتی

وجود طرح مشبک پشت قاب مینا زیبایی و حس هنری , سنتی خاصی به آن بخشیده. از این رو شما می توانید با چیدمان زیبایی حال و هوای دکوراسیون های خود را به خوبی تغییر دهید.

بشقاب میناکاری 16 سانتی بشقاب میناکاری 16 سانتی

حمایت از کالای با کیفیت ایرانی بجای محصولات لوکس خارجی باعث رشد بیشتر اقتصادی و فرهنگی کشور و بطبع تک تک افراد جامعه خواهد شد. این امر دلیل خوبی برای اشتغال جوانان سرزمین مان نیز خواهد بود.  

بشقاب میناکاری لبه گرد 16 سانتی متری بشقاب میناکاری لبه گرد 16 سانتی متری

بشقاب دور گرد 16 سانتی جعبه مشبک بشقاب دور گرد 16 سانتی جعبه مشبک

  شناسه محصول: 901296

بازار مینا    BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : بشقاب دور گرد میناکاری, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 238 تاريخ : جمعه 30 فروردين 1398 ساعت: 16:05

بشقاب میناکاری شده 35 سانتی متر از محصولات زیبای میناکاری و صنایع دستی اصفهان است. در طراحی و ساخت بشقاب مسی میناکاری شده 35 سانتی متر خلاقیت هنری و تجربه فراوان استادکارن جلوه زیبایی پیدا کرده. با قرار دادن بشقاب میناکاری لب دالبری برجسته 35 سانتی متری در ویترین  دکوری تان می توانید فضای آرامش بخش و سنتی اصیل ایرانی را به منزل و یا محل کار خود بیاورید. بشقاب میناکاری 35 سانتی نمای بسیار زیبا از رنگ های شاد مینایی و لاجوردی را برای شما به ارمغان خواهد آورد که در عین حال می توانید آن را با دیگر ظروف دکوری خود هماهنگ سازید. بشقاب 35 سانتی متری میناکاری را می توانید از سراسر ایران سفارش داده و در کمترین زمان تحویل بگیرید.  

بشقاب میناکاری شده 35 سانتی متر بشقاب میناکاری شده 35 سانتی متر

جنس بشقاب میناکاری شده 35 سانتی متری از فلز مس بوده که توسط بهترین اساتید میناکار به صورت بشقابی زیبا در آمده . قطر این بشقاب بزرگ میناکاری 35 سانتی متر و وزن آن در حدود 750 گرم است.  

بشقاب مسی میناکاری شده 35 سانتی متر بشقاب مسی میناکاری شده 35 سانتی متر

نقاشی های کشیده شده بر روی بشقاب با رنگ های مینایی مخصوصی انجام گرفته که برای ماندگاری و دوام بیشتر , طی پروسه هایی در کوره های مخصوصی پخته شده تا براقی و زیبایی خاصی پیدا کند. این کار باعث تشکیل لعاب بر روی بشقاب شده و آن را ضد آب می کند.  

بشقاب میناکاری لب دالبری برجسته 35 سانتی متری بشقاب میناکاری لب دالبری برجسته 35 سانتی متری

در صورت نیاز شما می توانید آن را با آب شسته و خشک نمائید. توصیه می کنیم برای طول عمر بیشتر از مواد شوینده قوی و برس های زبر استفاده نکنید. در صورت قرار گرفتن ظروف میناکاری تحت فشار و یا خوردن ضربه به آن , ممکن است لعاب آن ریخته و دچار آسیب شود. بشقاب میناکاری بزرگ برای ویترین های خاص مناسب و جلوه ویژه ایی به آنها می دهند.  

بشقاب میناکاری 35 سانتی بشقاب میناکاری 35 سانتی

این بشقاب بیشتر برای زیبایی در ویترین منازل قرار خواهد گرفت ولی شما می توانید از آن در مراسم های خود نیز استفاده کنید. شاید زیبایی ظروف میناکاری نشات گرفته از زمان رواج آنها در دوران هنری صفویه باشد. اصالت و زیبایی هنری , ملی با طرح های زیبای ایرانی می تواند زینت بخش دکوراسیون و میزهای پذیرایی شما باشد.  

بشقاب 35 سانتی متری میناکاری بشقاب 35 سانتی متری میناکاری

بشقاب میناکاری شده 35 سانتی متر بشقاب میناکاری شده 35 سانتی متر

  شناسه محصول: 901295

بازار مینا    BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : بشقاب میناکاری 35 سانتی, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 251 تاريخ : جمعه 30 فروردين 1398 ساعت: 15:59

بشقاب میناکاری لبه گرد 30 سانتی متری از محصولات سنتی صنایع دستی اصفهان است.در طراحی بشقاب میناکاری دور گرد از رنگ های شاد و زیبای مینایی و لاجوردی استفاده شده تا بدرستی حال و هوای فرهنگ ایرانی تداعی شود. در ساخت بشقاب میناکاری لبه گرد طرح کلاسیک بشقاب های قدیم رعایت شده و در چیدمان مناسب دکوری بسیار بچشم خواهد آمد. سایز بشقاب میناکاری 30 سانتی گرد به شما امکان می دهد تا بتوانید با دیگر ظروف دکوری آن را هماهنگ سازید. پروسه یاخت و نقاشی بشقاب لبه گرد میناکاری کمی زمان گیر تر از نمونه های لبه دالبری است و هنر و تجربه استاد میناکار را می طلبد. این اثر زیبا براحتی از سراسر ایران قابل سفارش بوده و در کمترین زمان برای شما ارسال خواهد شد.  

بشقاب میناکاری لبه گرد 30 سانتی متری بشقاب میناکاری لبه گرد 30 سانتی متری

جنس بشقاب میناکاری لبه گرد از فلز مس مرغوب است قطر آن 30 سانتی متر و وزن آن در حدود 600 گرم می باشد. رنگ های بکار رفته در طراحی آن مخصوص بوده که توسط استادکاران ماهر پس از نقاشی در کوره های مخصوص پخته خواهد شد. این کار باعث تشکیل لایه براق و زیبایی بر روی آن می گردد.  

بشقاب میناکاری دور گرد بشقاب میناکاری دور گرد

وجود لایه لعابی باعث می شود ظرف مینا ضد آب شده و براحتی بتوان آن را با آب شست. البته توصیه می گردد از مواد شوینده قوی و برس های زبر استفاده نگردد . چرا که از طول عمر آن کاسته خواهد شد.  

بشقاب میناکاری لبه گرد بشقاب میناکاری لبه گرد

بشقاب میناکاری می تواند به عنوان هدیه ایی بسیار نفیس و ارزنده برای دوستان و اقوام شما در نظر گرفته شود. زیبایی و کیفیت آن بگونه ایی است که برای سالیان دراز زینت بخش مکان زندگی شما خواهد بود. بشقاب های میناکاری لبه گرد به اندازه بشقاب های مینا کاری لبله دالبری محبوب نیستند ولی شکل زیبای آنها باعث شده مشتریان خاص خود را داشته باشند.

بشقاب میناکاری 30 سانتی گرد بشقاب میناکاری 30 سانتی گرد

هنر و صنعت مینا کاری , هنر درخشان آتش و خاک است. تاریخچه این صنعت به 1500 سال پیش از میلاد باز خواهد گشت.هنر میناکاری در ایران بیشتر و در زمان صفویه بیشتر گرامی و رواج داشته. شاردن جهانگرد فرانسوی در یکی از سفرنامه های خود به آن اشاره نموده. و معمولا در زمان قدیم ظروف میناکاری با طرح های گل و مرغ مزین می گشته.  

بشقاب لبه گرد میناکاری بشقاب لبه گرد میناکاری

بشقاب میناکاری لبه گرد ۳۰ سانتی متری بشقاب میناکاری لبه گرد ۳۰ سانتی متری

  شناسه محصول: 901294

بازار مینا    BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : بشقاب میناکاری لبه گرد, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 252 تاريخ : جمعه 30 فروردين 1398 ساعت: 15:54

قاب بشقاب میناکاری جعبه مشبک 36*36 سانتی متر از محصولات محبوب فروشگاه بازار مینا می باشد. بشقاب میناکاری جعبه مشبک با ظرافت خاصی طراحی و ساخته شده طرح مشبک پشت بشقاب به همراه رنگ های زیبای مینایی و لاجوردی حس و حال سنتی خاصی را برای بیننده تداعی می کند. بشقاب میناکاری با جعبه مشبک قابل نصب بر روی هر دیواری می باشد. تلفیق رنگ پس زمینه مشبک با رنگ دیوار می تواند رنگ های زیبایی را بوجود آورد. در یکی از رئوس بشقاب میناکاری قاب دار از پشت حلقه ایی برای آویزان کردن آن وجود دارد این حلقه امکان می دهد تا بصورت لوزی بر روی دیوار نصب گردد. البته شما می توانید بر اساس سلیقه خود بشقاب میناکاری با جعبه مشبک را با چیدمان دلخواه در فضای دکوری خود قرار دهید.  

قاب بشقاب میناکاری جعبه مشبک 36*36 سانتی متر قاب بشقاب میناکاری جعبه مشبک 36*36 سانتی متر

جنس بشقاب میناکاری از مس مرغوب بوده که با رنگ های زیبای لاجوردی و مینایی توسط بهترین اساتید میناکار اصفهان به اثری زیبا تبدیل گشته. قطر بشقاب 30 سانتی متر و ابعاد جعبه 36*36 سانتی متر است. وزن تقریبی آن 1550 گرم می باشد.  

بشقاب میناکاری جعبه مشبک بشقاب میناکاری جعبه مشبک

بدلیل جعبه دار بودن این محصول پتانسیل بسیار بالایی برای هدیه دادن به دیگران دارد. البته سازمان ها و ادارات دولتی و خصوصی می توانند برای هدیه تبلیغاتی به مدیران و پرسنل خود از آن بهره ببرند. شما می توانید پلاک ها و لوگوهای تبلیغاتی خود را بر روی جعبه براحتی بچسبانید. قاب های میناکاری مشبک امکان استفاده چیدمان های مختلف را به شما خواهد داد.  

بشقاب میناکاری با جعبه مشبک بشقاب میناکاری با جعبه مشبک

برای ماندگاری بیشتر نقاشی و رنگ های طراحی شده بر روی بشقاب , طی پروسه های مختلفی در کوره های مخصوص با دمای بین 600 الی 800 درجه سانتی گراد پخته خواهد شد تا ماندگاری , براقی و زیبایی بیشتری بدست آورد. لازم به ذکر است توجه فرمائید برای طول عمر بیشتر ضربه و یا فشاری به آن وارد نگردد . چرا که ممکن است لعاب آن ترک خورده و بریزد.  

بشقاب میناکاری قاب دار بشقاب میناکاری قاب دار

کالای با کیفیت وطنی مایه مباهات هر ایرانی است. حمایت از کالای مرغوب ساخت داخل کشور علاوه بر بالابردن اعتماد به نفس ملی کمک بزرگی به اقتصاد کشور و به طبع نتایج مثبتی در زندگی روزمره هر شخصی خواهد داشت.  

بشقاب میناکاری با جعبه بشقاب میناکاری با جعبه

قاب بشقاب میناکاری جعبه مشبک 36*36 سانتی متر قاب بشقاب میناکاری جعبه مشبک 36*36 سانتی متر

 

شناسه محصول: 901293

بازار مینا    BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : تابلو بشقاب میناکاری جعبه مشبک, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 232 تاريخ : جمعه 30 فروردين 1398 ساعت: 15:49

بشقاب میناکاری طرح و ان یکاد 30 سانتی متر از سری محصولات هنری مذهبی میناکاری و صنایع دستی اصفهان است. با توجه به دین و اعتقاد مردم مسلمان , احترام بسیار زیادی به آیه شریفه و ان یکاد گذاشته می شود. بشقاب مسی میناکاری شده طرح و ان یکاد قطر 30 سانتی متر می تواند هم زیبایی و هنری بودن یک محصول دکوری را برای شما به ارمغان آورده و هم بواسطه وجود آیه شریفه آرامش خاطری دو چندان به شما هدیه دهد. اندازه بشقاب وان یکاد بگونه ای است که شما بتوانید آن را بر روی تمام دیوار ها نصب نمائید و همینطور بتوانید در ویترین منازل خود جای دهید. بشقاب مینا برجسته 30 سانتی و ان یکاد اثر دست بهترین هنرمندان اصفهانی است که شور و عشق خود به صنایع هنری را در قالب سال ها تجربه در یک اثر نشان داده اند. بشقاب میناکاری 30 سانتی متری و ان یکاد از رنگ های شادی بهره برده و قابل ست کردن به دیگر ظروف دکوری شماست.

بشقاب میناکاری طرح و ان یکاد 30 سانتی متر بشقاب میناکاری طرح و ان یکاد 30 سانتی متر

جنس بشقاب میناکاری طرح و ان یکاد از مس بوده که با طرح و نقش زیبای سنتی و ایرانی و رنگ های مخصوص فیروزه و لاجوردی مینایی , توسط بهترین اساتید میناکار اصفهانی به شکل اثری ماندگار تبدیل شده است. قطر این بشقاب زیبا 30 سانتی متر و وزن آن در حدود 500 گرم است.  

بشقاب مسی میناکاری شده طرح و ان یکاد قطر 30 سانتی متر بشقاب مسی میناکاری شده طرح و ان یکاد قطر 30 سانتی متر

اعتقاد به آیه شریفه و ان یکاد بین مسلمانان وجود دارد . بطوری که در اکثر منازل و دفاتر کار برای جلوگیری از چشم زخم این آیه شریفه نگهداری می شود. این کار باعث اعتماد به نفس بیشتر برای کسانی که در آنجا زندگی می کنند , می گردد. حال زیبایی هنری و کار دست بهترین استادکاران اصفهانی در یک اثر به همراه آیه شریفه و ان یکاد می تواند برای در دکوراسیونی زیبایی دوچندانی به ارمغان آورد. (معنی آیه شریفه و ان یکاد : و همانا نزدیک است کافران هنگامی که قرآن را می‌شنوند، با [نگاه‌ها و] چشم‌هایشان تو را به زمین بزنند و می‌گویند: او مجنون است؛ حال آن‌که آن جز اندرزی برای جهانیان نیست.)  

بشقاب وان یکاد بشقاب وان یکاد

وجود لعاب پخته شده بر روی بشقاب باعث براقی و زیبایی بیشتر آن شده. البته این لعاب ضد آب بوده و در صورت تمایل شما می توانید بشقاب میناکاری را با آب بشوئید. توصیه می گردد برای طول عمر بالاتر , مراقب باشید هیچ گونه ضربه و یا فشاری به بشقاب وارد نشود چرا که ممکن است لعاب آن ترک خورده و بریزد.  

بشقاب مینا برجسته 30 سانتی و ان یکاد بشقاب مینا برجسته 30 سانتی و ان یکاد

کالای با کیفیت ایرانی مایه افتخار این مرز و بوم است و بهتر است برای جلوگیری از خروج ارز  از کشور و بوجود آمدن شرایط بهتر اقتصادی , بجای محصولات لوکس خارجی از کالای با کیفیت ایرانی استفاده گردد. تاثیر این کار در بلند مدت بر اقتصاد تک تک افراد جامعه قابل مشاهده است.  

بشقاب میناکاری 30 سانتی متری و ان یکاد بشقاب میناکاری 30 سانتی متری و ان یکاد

بشقاب میناکاری طرح و ان یکاد 30 سانتی متر بشقاب میناکاری طرح و ان یکاد 30 سانتی متر

شناسه محصول: 901292

بازار مینا     BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : بشقاب میناکاری طرح وان یکاد, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 458 تاريخ : جمعه 30 فروردين 1398 ساعت: 15:36

بشقاب میناکاری جعبه مشبک 25 سانتی متری از کار های زیبای میناکاری و صنایع دستی اصفهان می باشد. قاب بشقاب میناکاری جعبه مشبک با قابلیت نصب بر روی انواع سطوح و دیوارهای منازل و دفاتر کار , پتانسیل بالایی برای زیباسازی محیط زندگی شما دارد.  بشقاب مسی مینا کاری شده 25 سانتی متر با چیدمان و سلیقه ایرانی حال و هوا و خاطره فضاهای سنتی اصیل ایرانی را به بیننده منتقل می کند. ابعاد قاب بشقاب مسی با قطر 25 سانتي متر بگونه ایی طراحی شده است که برای دکورها و دیوار های مختلف متناسب باشد. تضاد رنگ های روشن و تیره بشقاب میناکاری قاب دار باعث زیبایی دوچندان آن گشته .  

بشقاب میناکاری جعبه مشبک بشقاب میناکاری جعبه مشبک

جنس بشقاب میناکاری جعبه مشبک از مس مرغوب است که توسط بهترین استادکاران مینای اصفهان با رنگ های مخصوص و زیبای مینا طراحی شده . طی پروسه های مشخص برای ماندگاری و دوام بیشتر در کوره های مخصوص در دمای 600 الی 800 درجه سانتی گراد حرارت دیده و پخته می شود تا لعابی براق و زیبا تشکیل شود. قطر این بشقاب 25 و ابعاد جعبه 35*35 سانتی متر می باشد وزن تقریبی آن 1300 گرم است.  

قاب بشقاب میناکاری جعبه مشبک قاب بشقاب میناکاری جعبه مشبک

نداشتن شیشه برای این قاب زیبا می تواند جلوه بهتری از بشقاب را به بیننده نشان دهد. طرح مشبک پشت بشقاب زیبایی و حال و هوای طرح های سنتی را در ذهن مخاطب بوجود می آورد. در صورتی که به ظروف میناکاری ضربه و فشار وارد نگردد و بصورت مطلوبی مراقبت گردند می توانند برای سالیان درازی زینت بخش محیط زندگی شما باشند.  

بشقاب مسی مینا کاری شده 25 سانتی متر بشقاب مسی مینا کاری شده 25 سانتی متر

محصول زیبا و با کیفیت و همچنین با قیمت مناسب گزینه بسیار خوبی برای هدایای تبلیغاتی شرکت ها و سازمان های خصوصی و دولتی می باشد. شکیل بودن به همراه ماندگاری بالا و امکان درج لوگوی شخصی و سازمانی ظرفیت های بسیار خوب این بشقاب جعبه مشبک بحساب می آید. قاب میناکاری شده طرح مشبک ظرافت بیشتری نسبت به بشقاب های قاب شیشه ایی دارد.  

قاب بشقاب مسی با قطر 25 سانتي متر قاب بشقاب مسی با قطر 25 سانتي متر

حمایت از کالای ایرانی علاوه بر کمک به رشد اقتصادی کشور می تواند مروج فرهنگ اصیل ایرانی باشد. در این راستا ارائه محصولات صنایع دستی با کیفیت و ماندگار می تواند کمک بزرگی در جهت پیشبرد این هدف باشد.  

بشقاب میناکاری قاب دار بشقاب میناکاری قاب دار

بشقاب میناکاری جعبه مشبک بشقاب میناکاری جعبه مشبک

شناسه محصول: 901291

بازار مینا    BazareMina.ir

میناکاری اصفهان...
ما را در سایت میناکاری اصفهان دنبال می کنید

برچسب : پشقاب میناکاری, نویسنده : م.خاشعی bazaremina بازدید : 247 تاريخ : جمعه 30 فروردين 1398 ساعت: 15:30